• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6

Samochody

 


 

Porsche 911 GT3 Cup (997): sezon 2014

     

Silnik:

 

6-cylindrowy, wolnossący, typu boxer, cztery zawory na cylinder

 

Pojemność skokowa:

 

3797 cm3

Moc:

 

331 kW (450 KM) przy 4500 obr./min.

Paliwo:

 

Benzyna bezołowiowa Premium Plus

Przeniesienie napędu:

 

6-biegowa, sekwencyjna, kłowa; Wyczynowe sprzęgło, blokowany tylny dyferencjał

Zawieszenie przód:

 

kolumny McPhersona, regulowane amortyzatory gazowe Sachs, 6-punktowa rozpórka, regulowany stabilizator, wzmocnione łożyska typu uniball

Zawieszenie tył:

 

wielowahaczowe z regulowanymi sprężynami śrubowymi, regulowane amortyzatory gazowe Sachs,regulowany stabilizator

Hamulce przód:

 

sześciotłoczkowe, aluminiowe zaciski, wentylowane tarcze z kompozytów (380 mm średnicy), wyczynowe klocki

Hamulce tył:

 

czterotłoczkowe, aluminiowe zaciski, wentylowane tarcze z kompozytów (355 mm średnicy), wyczynowe klocki

Koła przód:

 

9,5" x 18", mocowane centralnie z wyścigowymi oponami Michelin

Koła tył:

 

12" x 18", mocowane centralnie z wyścigowymi oponami Michelin

Masa:

 

1200 kg

 


 

Volkswagen Golf – Racing Edition: sezon 2013

     

Silnik:

 

czterocylindrowy, rzędowy, turbodoładowany silnik benzynowy z zapłonem iskrowym, wielopunktowy wtrysk paliwa, intercooler, cztery zawory na cylinder, wyposażony w system Push – to – Pass pozwalający na czasowe zwiększenie mocy i momentu obrotowego.

 

Pojemność skokowa:

 

1984 ccm

Moc wyjściowa:

 

260 KM (310 KM z Push-to-Pass)

Push – to – Pass:

 

kontrolowany elektronicznie, limitowany czas trwania i częstotliwości użycia, dodatkowa moc 50 KM

Układ wydechowy:

 

średnicy 75 mm

Napęd:

 

na przednie koła
Skrzynia biegów:

 

DSG, wbudowany dyferencjał o zwiększonym tarciu wewnętrznym, zmodyfikowane oprogramowanie, zmiana biegów manetkami przy kierownicy
Zawieszenie przednie:

 

kolumny McPherson, zmodyfikowane wahacze (uniballs)
Zawieszenie tylne:

 

wielowahaczowe (uniballs)
Aamortyzatory /sprężyny:

 

amortyzatory Bilstein, regulacja dwudrożna, sprężyny/stabilizatory regulowane – Eibach
Układ kierowniczy:

 

przekładnia kierownicza ze wspomaganiem elektromechanicznym, zmodyfikowane drążki kierownicze i zwrotnice
Układ hamulcowy:

 

sportowy układ ABS
Przedni:

 

6-tłokowe zaciski hamulcowe, tarcze wentylowane z pływającą tarczą mocującą (tzw. floating bell) o średnicy 362 mm – AP Racin
Tylny:

 

jednotłokowy, pływający zacisk hamulcowy, tarcza hamulcowa ɸ 272 mm
Felgi:

 

ATS DTC 8,5×18”
Opony:

 

Hankook 240/640 x18 (slick lub wet)
Design-aero kit:

 

poszerzone elementy nadwozia; błotniki, zderzaki, spoiler tylny
wnętrze: sportowa kierownica VW, fotel wyścigowy OMP, 6-punktowe pasy bezpieczeństwa, centralnie sterowany system gaśniczy OMP, klatka bezpieczeństwa (chromo-molibdenowa) Wiechers Sport – homologacja FIA, DMSB
Telemetria:

 

AIM- Memotec data logging system – pełna analiza i monitoring parametrów jazdy samochodu (odczyty czujników, GPS)

 


 

Radical SR3 RS: testy w sezonie 2013

     
Silnik:   4-cylindrowy, dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC)  
Moc:   157 kW (210 KM) przy 10 500 obr./min.
Przeniesienie napędu:   6-biegowa sekwencyjna skrzynia biegów, samoblokujący się tylny dyferencjał o zwiększonym tarciu wewnętrznym, wielopłytkowe sprzęgło
Zawieszenie przód/tył:   w pełni regulowane, wielowahaczowe, wzmocnione piasty z centalnym mocowaniem, regulowany stabilizator, regulowane amortyzatory
Hamulce przód/tył:   czerotłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze (260 mm średnicy)
Koła przód:   8" x 15", centralnie mocowane, opony typu slick firmy Dunlop
Koła tył:   10,5" x 16", centralnie mocowane, opony typu slick firmy Dunlop
Masa:   570 kg

 


 

VW Scirocco R-Cup: sezon 2010, 2011, 2012

     
Silnik:   4 cylindrowy z turbodoładowanie, napedzany bio-gazem  
Pojemność skokowa:   1984 cm3
Moc:   235 KM, 285 KM przy użyciu "Push to Pass"
Moment obrotowy:   280 Nm od 1,700 - 5,000 rpm
Paliwo:   Gaz ziemny CNG
Skrzynia biegów:   DQ 250 sześciostopniowa DSG
z manetkami przy kierownicy
Zawieszene:   H&R wyścigowe
Hamulce:   ATE racing ABS, przód: 4 tłoczkowe 356 x 32 mm, tył: 1 tłoczek 282 x 12 mm
Felgi:   ATS 9 x 18, ET 37
Opony:   Dunlop 235/640-18 (slicks, wet)

 


 

VW Scirocco TSI Power: sezon 2011, 2012

Silnik:   4 cylindrowy z turbodoładowaniem  
Pojemność skokowa:   1984 cm3
Moc:   390 KM
Moment obrotowy   445 Nm
Skrzynia biegów:   DQ 250 sześciostopniowa DSG
z manetkami przy kierownicy
Zawieszene:   H&R wyścigowe
Hamulce:   ATE racing ABS, przód: 4 tłoczkowe 356 x 32 mm, tył: 1 tłoczek 282 x 12 mm
Felgi:   ATS 9 x 18, ET 37
Opony:   Dunlop 265/660x18 (slicks, wet)

 


 

VW Jetta: sezon 2008, 2009

     
Silnik:   4 cylindry w układzie szeregowym z turbo doładowaniem  
Pojemność skokowa:   1984 cm3
Moc:   396 KM
Skrzynia biegów:   6 stopniowa DSG z manetkami przy kierownicy
Hamulce:   Przód AP Racing 363mm 6 tłoczkowe, tył 1 tłoczek 285mm
Felgi:   Braid 9,5x18
Opony:   Dunlop 250/640x18
Zawieszenie:   KONI

 


 

Seat Leon Supercopa: sezon 2006, 2007, 2008
 
Silnik:   4 cylindry w układzie szeregowym z turbodoładowaniem    
Pojemność skokowa:   1984 cm3  
Moc:   301 KM przy 6500 obr./min
Skrzynia biegów:   6 stopniowa DSG z manetkami przy kierownicy  
Hamulce:   Przód 360mm 6 tłoczkowe, Tył: 1 tłoczek 256mm  
Felgi:   ATS 8x18  
Opony:   Yokohama 230/650x18  
Zawieszenie:   KONI  

 


 

VW Golf V 2.0TDI: sezon 2006
 
Silnik:   4 cylindrowy - 16 zaworowy wysokoprężny - TURBO  
Pojemność skokowa:   1968 ccm
Moc:   185 KM
Skrzynia biegów:   6 biegowa - napęd przedni
Hamulce:   zaciski 4 tłokowe ALCON, wentylowane 355 mm
Tył: zaciski 1 tłokowe tarcza 250 mm
Felgi:   ATS 8 x 18 typ DTM COMPETITION
Opony:   Slick Pirelli 235/625R18
Wet Pirelli 225/625 R18
Zawieszenie:   Sachs Race Ing

 


 

VW New Beetle RS: sezon 2002, 2003, 2004, 2005
 
Silnik:   wolnossący - V6,
4 zawory na cylinder
 
Pojemność skokowa:   2800 ccm
Moc:   204 KM
Skrzynia biegów:   6 biegowa
Hamulce:   Przód: ATE 4 tłokowe 355 mm
Tył: ATE 1 tłokowe 232 mm
Felgi:   Magnezowe 9x18
Opony:   Slick lub Wet 235/640R18
Zawieszenie:   Bilstein - H&R

 


 

Audi A4 Quattro ST: sezon 2002, 2003
 
Silnik:   wolnossący 4-cylindrowy,
4 zawory na cylinder
 
Pojemność skokowa:   1998 ccm
Moc:   307 KM
Skrzynia biegów:   sekwencyjna 6 biegowa
Hamulce:   BREMBO Przód 8 tłokowe/ 380 mm
ALCON tył 4 tłokowe 330 mm
Felgi:   Magnezowe OZ 9x19
Opony:   Slick lub Wet
Zawieszenie:   3 way OHLINS

 


 

WV Golf IV 1.8 Turbo: sezon 2000, 2001
 

Silnik:   Turbo - 4 cylindry,
5 zaworów na cylinder
 
Pojemność skokowa:   1800 ccm
Moc:   300 KM
Hamulce:    Przód: AP 4 tłokowe 330 mm
Tył: AP 1 tłokowe 312 mm
Felgi:   Technomagnesio 8,5x17
Opony:   Slick or wet 210x620 R17
Zawieszenie:   KW-Gewindefahrwerk